snart 3 veckor nu

2010-04-30 @ 00:49:59
På måndag har jag verkligen försökt att slimma till mig i tre veckor och nu har jag gått upp två kilo.
Dessutom har jag 1200 kvar på kontot och det är inte enns maj än iof beror det på att jag ska resa bort men det känns tungt med allt endå fast det känns bättre när jag tänker på att jag slipper köpa busskort för 800 kr när jag cyklar till DS, och att jag inte behöver köpa mat på hela månaden eftersom jag har planerat alla måltider hela mån och som pricken på Iet så är det ju gratis att promenera.
Den här helgen planerar jag att vara nykter då kanske jag ska passa på att träna som ett as!

Kommentarer
Postat av: Hanna-Banan

Du ska veta att du är jätteduktig!!! Har det inte slått dig att du kanske har fått mer muskler? :P Det väger mer än fett..prova att mäta dig istället! pözz

2010-04-30 @ 18:26:37
Postat av: Puttonen

Men muskler väger mer än fett!

2010-05-01 @ 02:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0