Otten=Rotten?

2010-04-27 @ 20:04:46
I lördags var jag till norrköping för att hälsa på en kompis och för att gå på tattoo-mässa. Linda och jag gick till ett ställe som hette Otten och först fick vi vänta i en och en halv timme för att sen komma in och upptäcka att det var kallt på stället. Vi bestämde oss för att köpa en cider och ge det en chans och när vi satte oss ner så slog det oss att Otten tillhörde ett parallellt universum där inga ev dom regler som gäller i sthlm gäller och med det menar jag dom sociala reglerna. Vi hittade en moshpit med knubbiga killar på en scen och på det heta innestället fanns den glasögon prydde nörden i mammas hemstickade, förstora tröja som grädde på moset såg vi en smal liten kille som inte alls såg cool ut, dock så hade han sin tunga långt ner i halsen på ställets (efter mig) snyggaste blondin. Stället var helt enkelt otroligt och helt utan regler för vem man får dansa med och vem som bjuder på flest drinkar utan folk hade bara kul och dansade. Otten var inte alls Rotten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0