Jag har ont i fläsket!!

2010-04-14 @ 22:39:13
i måndags möttes jag av en skräcksyn i provrummet på HM så då blev det till att byta ut ölen mot fullkorn och det har gått bra. Jag har cyklat till KS hela veckan och i måndags blev det ett yoga-pass vardagsrummet, tisdag bestod av basket i parken (cyklade dit så klart) och idag cyklade jag till vasa parken och spelade basket och hoppade studsmatta och sen hem och göra yoga. När jag skulle dusha efteråt så trodde jag att jag skulle spy, jag va så kungligt slut och nu har jag galen träningsvärk i axlar och mitt knä är blått efter att ha knäat stolpen som basketkorgen satt i (det var knät eller pannan, så jag valde knät)

Min morbror säger att om man inte vaknar dagen efter träning och inte kan ta sig på toa för att man har så ont så har man inte tränat nog, när jag tränar tills jag spyr så ska jag ringa honom och berätta den glada nyheten.

Jag har inte ätit sötslisk på tre dagar och det har inte varit så svårt, det kanske kommer sen, idag blev det råris och wokgrönsaker till middag och igår blev det spenatsoppa( hemlagad på färsk spenat) alla får gärna berömma min duktighet för jag behöver pepp (och jag är duktig).

Kommentarer
Postat av: Puttonen

En riktigt HURTBULLE!

2010-04-15 @ 01:37:33
Postat av: Erika

Du är jätte duktig Lisa!! :D

Försöker faktiskt lite smått jag med att gå ner i vikt. Inte lika mkt som du, men har iaf försökt börja äta lite nyttigare!

Jag får ta med löparskorna ner så får vi peppa varandra ;)



Ha det bäst! Kram

2010-04-15 @ 11:46:25
URL: http://magnifikaerika.blogspot.com
Postat av: Hanna-Banan

DU ÄR BÄST OCH DU ÄR DUKTIG!!Kämpa på sås ses vi dagen innna vi åker iväg till värmen och solen!!! :D

2010-04-15 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0