Deklarerat

2010-04-21 @ 13:01:28
Jag har fått min deklaration och jag ska få tillbaka 191 kr, det gör en inte direkt sugen på att hjula storgatan fram.

Jag satt och pratade med en kille på msn och han började och skulle "hjälpa" mig hitta en bättre variant på Chris Colfer när han sjunger Defying gravity, grejen är ju bara den att jag har lusläst spotify och youtube efter varenda avsnitt som har sents men det finns ingen, förutom dom som finns på youtube, det hela slutade med att han fick en verbal käftsmäll som löd som följer:
- Bråka inte med en bantande glee-knarkare med pms mitt i veckan före lön!

Sanningen är den att jag facktiskt alltid får mens runt lön så ibland önskar jag att jag kunde äta P-piller så jag skulle kunna hoppa över, på det viset skulle jag kunna ha en helt underbar super-löningshelg.
Hur som hälst så bli det kanske inte så mycket sånt den här månaden eftersom turkiet börjar närma sig och vaccin ska tas, bikini ska köpas och pengar ska sparas. 

Nu ska jag träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0