Äkliga snubbar!!!!

2010-04-09 @ 14:37:50
Mitt favorit häng på nätet har blivit infekterat av äkliga snubbar!!! nyss fick jag ett medelande från en kille som inte hade någon presentation och ingen presbild utan bara två bilder på sin ståkuk med en ynklig prins albert i (så kallas piercings man har i ollonet genom urinröret) jag hatar sånna som tror att dom är så jävla snygga och inte har någon respekt!! dom tror att dom kan valsa in och ta för sig och alla vill ha dom.

Var finns det män med klass? var finns dom som inte förväntar sig att få ligga på första dejten och dom som inte är ute efter enbart sex!

Kommentarer
Postat av: Puttonen

Vart dom finns vet jag EJ! Men personer som är nördar/töntar och oskulder :p dom förväntar sig ingenting! Trust me i know ;)

2010-04-15 @ 01:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0