Vad ska jag göra med mig?

2009-10-02 @ 03:18:23
Jag har kommit fram till att jag är helt omöjlig! jag är helt sjukt kär i kärleken och det bästa jag vet är att älska någon skoningslöst men just nu vill jag bara älska mitt ex, jag älskade inte att leva med honom men det var bra när det var bra.
Han förtjänar dessutom att bli gråten över, jag ska vara lite ensam och hitta mig själv (jag misstänker att det kan ta tid) och sedan kanske någon trillar in eller låter bli, vad vet man, men vad jag vet är att det ska fan inte vara vem som helst.


Perfect couldn't keep this love alive
You know that I love you so, I love you enough to let you go

And I want you to know you couldn't have loved me better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0