Tack till alla som har skänkt pengar!

2009-10-08 @ 14:35:45
Nu ligger vi på sida 5 på insamlingslistan och det är tack vare alla snälla rara själar som har skänkt pengar till en sån god sak.
tack till Berga, Melker. Korviz, Frasse, min barnbomskompis, min svägerska och många fler!

Tack också till Pelle-plutt som jag förövrigt hatar, inte för att han är en dålig person utan för att jag helt enkelt är svartsjuk. Pelle-plutt är Hanna-banans nya "dildo med tillhörande man" så nu är jag arg på henne och jag hatar honom.
Självklart är det bara på ett skämtsamt sätt med en underton av allvar men det är det som är så skönt med min och Hanna-banans relation, hon förstår att jag som bästa väninna och symbioslevande varelse blir sotis men hon vet ju inners inne att jag bara vill att hon ska vara lycklig.....och singel, men mest lycklig.

Sen vet jag också att man måste sträcka ut en hand och ibland och försöka tycka om sin kompis nya relationer fast men egentligen vill bita huvudet av honom och spotta honom i halsen, därför fick Pelle-plutt det manligaste nicket i hela bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0