Man måste ju stötta en god sak.

2009-10-06 @ 15:58:56
Jag är inte mycket för att ge pengar till välgörenhetsorganisationer så där en gång i månaden som vissa gör utan jag föredrar att lägga en peng i en bössa eller varför inte köpa en pin eller en majblomma.
Här om dagen var det ett litet rosa band som pickade på mitt samvete, man vet ju aldrig om man själv sitter där en dag och då kanske man önksar att det fanns mer forskning så jag köpte ett.
Den provokativa sidan va mig var bara tvungen att lägga upp en liten demonstrativ bild.

Glömm inte att bidra till min Rosabandet-insamlig, det är ju tävling!! om vi hjälps åt och jag hamnar på topplistan ska jag personligen bjuda alla som vill på drinkar!
Den heter något så fyndigt som Mammas lilla botoxtutte och man skänker 50 kronor, vill man skänka mer så får man skicka fler sms.

Skicka ett sms med BESEGRA 1777 och ditt namn till 72988 tex BESEGRA 1777 Lisa Näslund

Stöd en god sak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0