Jag hatar P-piller!

2009-10-15 @ 22:07:11
nu har jag minsann börjat med P-piller! tanken var att jag skulle få kontroll över allt som pågår i mitt liv, inklusive mens och ägglossning, men nu råkar det vara på det lilla viset att dom här P-pillrena (som så varmt rekomenderades av barnmorskan) är det sjunde i ordningen av hormonella preventivmedel som jag provar på och som vanligt så funkar det inte för mig.
Jag blir i och för sig inte gravid men det beror inte bara på att jag äter piller utan för att jag blir så jävla otrevlig att ingen vill ligga med mig.
Just nu har jag en sådan stark kännsla av att jag är värdelös så det känns som att jag kan börja gråta när som helst, jag har varit konstant trött och grinig hela veckan så att det känns som att jag måste hålla igen min stor käft om jag vill ha kvar mina vänner.
JAG ORKAR INTE MED DET HÄR!!
varenda jävla gång jag försöker så mår jag så jävla dåligt både fysiskt och psykiskt! jag har ingen kontroll! jag har tappat den lilla kontroll jag hade!

Kommentarer
Postat av: Marianne (Reines syrra)

Kan inte p-stav vara ett alternativ? Spiral i värsta fall.

2009-11-15 @ 13:58:28
Postat av: Lisa

tack för tippset Marianne men jag har provat stav och det funkar lika dåligt som dom andra, jag provar mitt 7de preventivmedel nu och inget har funkat och nu vågar jag inte prova fler som jag måste gå till läkaren för att kunna sluta med, risken finns att alla börjar hata mig på den tid det tar att fixa en tid hos läkaren. men tack endå=)

2009-11-15 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0