En lång dag på C-OP

2009-10-12 @ 21:05:08
Idag har jag gjort hospitering på central-op på karolinska, jag har tystnadsplikt så jag får inte säga mycket men jag har sett mänsikor gå igenom det som skulle kunna vara den jobbigaste tiden i sitt liv och en annan uppleva den lyckligaste i sitt, och dom här personernas öden utspelandes mitt framför ögonen på mig och ca fyra meter ifrån varandra.
Ett ingrepp som är rutin för personalen kan vara jättejobbigt och livsavgörande för den som ligger där och det här viktiga arbetet ska jag hjälpa till att utföra om ca tre terminer.

Helt slut har jag varit idag, massor av intryck på nästan ingen sömn alls. Jag var uppe ganska sent igår och jobbade in nio stycken blekningar i håret i fyra omgångar så nu har jag gult hår med rosa slingor, mycket fräsigt!
Jag ska se om jag får till någon bra blond färg men får jag inte det så gör jag det rött igen, och då kommer det att bli jävligt rött.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Oh, snajsigt!

2009-10-13 @ 10:47:27
URL: http://somkalltkaffe.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp silver-shampoo, då får du bort det gula

2009-10-13 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0