Bakis och skakis

2009-10-09 @ 10:49:24
igår hade jag hundvakt, det firades med drinkar! och öl....och shots...och mer öl!
jag blev knasfull men det var så jävla roligt! och det är fortfarande roligt idag, det är det bästa.
Jag har ingen bakisångest och jag ångarar inget jag gjorde igår, visst, jag är sjukt bakis, har jätteont i huvudet och jag ser INTE fram emot att kolla kontot idag men jag hade roligt med mina vänner och det är det viktigaste.
Det här är något jag ska sätta i system, dricka sällan och bara gå ut på speciella tillfällen, det är nog så man ska göra men tidigare har jag inte riktigt gjort så men det får fan bli så nu när man har ansvar. 

Det hela började på ett ställe där dom har stans godaste drinkar sedan gick vi till Kellys där dom har stans billigaste öl och sedan gick vi till anchor där dom har stans största öl.
Helt lysnade kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0