vilken Jä**a vecka!

2009-11-05 @ 01:11:55
den här veckan har jag varit på LIA på sterilen på karolinska, det skulle kunna ha varit hur kul som hälst om det inte hade varit för att jag vaknar varenda morgon och mår skitilla!
jag har varit helt slut hela veckan och i tisdags spydde jag när jag kom hem så jag fixade lite ledigt tors och fredag.

Eftersom jag har helg så unnade jag mig lite lösgodis och ca två timmar senare hittade jag hunden med näsan ner tryckt i påsen så det var bara att ringa giftinformationen och det visade sig att det inte var någon fara men den hunden är fan gratis just nu, jag hade inte förlåtit henne om hon hade dött.

Idag har jag känt för att bara ligga och ruttna i ett hörn.  Boski skickade ett sms och undrade vilken bank jag hade för att hanskulle föra över pengar och till och med då tykte jag att han var jobbig, det är inte han det är fel på, jag har tyckt så om alla idag. Frasse ringde idag och jag bad honom att ringa up men det var nog en bra sak att han glömde för jag har varit på ett sådant uselt humör idag så det känns som en kraftansträngning att vara trevlig, stackar mina fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0