Önske-LIS-tan 2009

2009-11-07 @ 16:51:08
eftersom jag är barnsligt förtjust i presenter (både att få och ge bort) så är det ju självklart med en önskelista:

en soda stream (jag hatar att bära hem flera liter vätska)
Grays anatomy sesong 5
den super-snygga väktaren som brukar jobba på fredagar på Patricia
en hylla i badrummet
ett rosa kök
det som finns i den igentejpade lådan i överskåpet
medicinsk terminologi (en ordbok)
pengar i massor så jag kan flyga hit min kompis från england
ett par lila vantar som passar till min halsduk (jag tappade den ena så jag har bara en)
en vinkyl (fylld till bredden)
den gråa klänningen från HM (den passade inte min plånis just då)


Och sedan dom ständigt åtekommande och alltid lika uppkattade Vinarna! skumpa går ochså bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0