Lite bortglömda små bilder

2009-11-09 @ 22:33:02
Nu ska jag dela med mig av lite bilder som jag helt enkelt inte har lagt ut tidigare på grund av slarv, tidsbrist eller ren och skär lathet:


Den här bilden är tagen på tunnelbanan när vi är påväg från Zombie walk stockholm i okt. det var riktigt kul och det va många som kom och tittade när vi gick genom stan stönandes och letade hjärnor att äta.




Här är min bröst-tattuering som efter mycket om och men är klar, jag blev mycket nöjd.





Här är jag och min lilla Xingu-råtta (hon kallas så) bilden är tagen för en stund sedan och om ni tycker att jag ser slö ut så beror det på att jag har råkat på en släng av feber. Jag vill noga påpeka att i ett ordentligt hem har brödrosten sin plats mellan projektorn och USB-cirkuskanonen.

PSST Jag har Rövers Elit-mysbyxor på mig, han glömde dom när han va här så vi slogs till döden om dom när han hade åkt och jag vann.



Den här bilden är från i sommar när jag gjorde ett stark försök att lära mig åka bräda, efter mycket tränande fixande jag faktiskt en ollie (!) här är jag till och med klädd för tillfället, jag kanske trodde att det skulle gå bättre då.




Det Här är årets Halloween-kostym, för den som inte ser det så föreställer jag the king of pop him self och om nogon frågar mig så tycker jag att jag lyckades ganska bra i år. (det är Korviz som har stått för sminkningen)


Kommentarer
Postat av: Marianne (Reines syrra)

Okej, tatuering...suck.



Zombieklädsel... Perfekt :-)



Michael... Nästan skrämmande likt.

2009-11-13 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0