Lisa= en duktig elev

2009-11-30 @ 18:20:49
Jag har blivit något jag aldrig varit förr, En duktig elev! Mina klasskompisar frågar mig saker och jag kan hjälpa dom, det är en konstig kännsla för en som har kämpat i special-klasser med specialanpassade studiemedel hela livet.
När jag sökte till den här utbildningen var jag så spyless på allt vad special hette, Jag är är så trött på att regler som gäller för min klass inte gäller mig och jag är trött på lättlästa böcker och små mappar med mitt namn på eftersom jag aldrig fick göra det resten av klassen gjorde.
Nu är jag en elev som alla andra, jag får ingen särbehandling och jag läser samma böcker som mina klasskompisar och jag gör det så jävla bra!!!
Jag är så gräsligt nöjd med mitt val av utbildning, jag har roligt och är bra på det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Way to go! Klart du är bra Lisa! =)

2009-12-01 @ 08:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0