Jag vill ha mer!!

2009-11-08 @ 21:59:48
ibland blir jag kvar i min egen vardag och då frågar jag mig själv: är det här allt?
just nu befinner jag mig i en punkt i livet då jag känner att jag är på väg och något händer, jag är mina drömmar på spåren och dom känns inte så långt borta som innan, men av någon underlig anledning kom jag och tänka på dom gånger då jag hade kört fast, jag var arbetslös och fattig och kom ingen vart. Då frågade jag mig själv om det här var allt? blir det inte mer? var det här allt jag skulle uträtta? och jag kommer alltid fram till samma svar: SÅ FAN HÄLLER! jag ska göra mer och jag ska vara lyklig när jag gör det. Jag vill ha allt, det kan hända att det är mycket begärt men varför ska man nöja sig med det lilla?
jag är glad åt dom små sakerna i livet men jag vill mer mer och lite till, jag vill ha karriär, familj, sexliv och ett privatliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0