Ring Glenn!

2009-07-25 @ 14:56:24
Nu har inte jag så överdrivet många tjejkompisar men som alla vet så går tjejer i grupp på toaletten så för er som är nyfikna kommer nu ett inlägg helt i toa-köns tecken:

Muspruttar är sjukt pinsamt! men det finns en sak som är värre och det är när man blir anklagad för att det skulle vara en vanlig, jag menar muspruttar händer och vad ska man göra men få tjejer lägger en brakare när man har sex, och skulle det hända så skulle jag i alla fall dra en: det är nog bäst om du går nu och aldrig ringer mig igen.
Den dagen jag "sms:ar Glenn" under sex går jag i kloster!

Smsar Glenn är det nya uttrycket och kommer från en lista med synonymer som jag och Danne hittade, orginaluttrycket var "ringa Glenn" och ska vara ett finare sätt att tala om att man ska gå och bajsa så vi byggde om det efter behov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0