Jag gillar att kasta sten i glashus!

2009-07-10 @ 15:43:28
Jag fick precis fan för något jag inte förtjänade. Det är något som hör till normaliteterna på det här stället så jag tar inte åt mig, dessutom tar jag inte åt mig order från någon som bara tror att han är min chef. Vi har låtsas-chefer på det här stället, sådana som tycker att dom är chefer men som inte har varken mer i lön än oss andra eller för den delen ett visitkort. 

Är jag en dålig människa när jag säger att jag blir lite skadeglad när han är arg?
Han bli ännu argare om man går omkring och  flinar och småsjunger för sig själv då börjar han smälla med lådor och skåpdörrar.  
Det är han själv som mår sämst av att gå omkring och va förbannad, när dagen kommer då han har anledning att bli arg på mig så ber jag om ursäkt.

Läste på trevoltbilling.blogg.se nyss, där skrevs det om bloggfenomenet och en person komenterade på inlägget med att denne bloggar för sin egen skull och inte för andra, jag kan inte tala för andra men jag bloggar INTE för min egen skull!
Jag bloggar för att ni, Kära läsare, ska få dela mina extremt emenenta historier! för att jag har något att tillföra bloggvärlden! och för att mitt ego ska bli det största i hela världen!
vad jag vill säga är nog att dom flesta bloggar för sin egenskull, för ens eget ego. 
// storbloggaren=P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0