Dagens sanning!

2009-07-11 @ 13:48:06
Igår va ett äventyr!
kanske har man inte upplevt något tills man har upplevt bilkö i centrala stockholm! dessutom hittade jag inte, men nu har jag i alla fall körkort på riktigt!
I sollefteå finns inga trafikljus eller dubbelfiliga rondeller så snacka om att jag var rädd!
Nu ska jag bara lära mig att handbromsvända på asfalt sen är jag en kickass-bilförare!

Jag var fylle-chaffis igår också. Första gången så väldigt länge men det är mysigt; jag gled runt och lyssnade på musik och körde hem Baron von Fightermaister (det var så han kallade sig själv) och hans lilla kompis.
Jag fick så många kärleksförklaringar och tydligen va jag bäst i världen just då och man säger ju att barn och fyllon talar sanning!
 

Kommentarer
Postat av: Maker

gled du runt med fylle trattar i min pimp mobile?!

2009-07-11 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0