Töm och glöm

2009-07-15 @ 11:55:04
Jag satt nyss uppe i micromatsalen på jobbet och försökte göra tre saker samtidigt: läsa Blade of the immortal, äta och spana på nördarna men så ringer Hanna-banan och kräver min odelade uppmärksamhet.
Hanna-banan är så vansinnigt singel och just nu har hon besök av en av hennes dilos med medföljande manskropp och eftersom det va tisdag igår så va det ju fest.
När hon vaknar på morgonen så ligger hon i en säng som ser ut som "hej kom och hjälp mig och ingen kom" och det ligger dildos överallt.
Snacka om töm och glöm!
 Jag hatar när man vaknar på morgonen och måste reda ut om och med vem man har legat me, inte för att det händer så ofta, men det blir en bra jävla historia!  

Puss på dig Hanna och nästa gång vill jag vara med.

Kommentarer
Postat av: Hanna-Banan

ja du...jag försöker fortfarande försöka komma ihåg vad som egentligen hände inatt, men det är nog lika bra att sluta försöka :D

Frågan är om du VERKLIGEN vill vara med nästa gång då varken du eller jag vet vad som hände inatt? :D haha

2009-07-15 @ 12:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0