The Godfather

2009-07-15 @ 10:01:49
I går satt jag i godan ro och surfade när jag plötsligt blev gräsligt sugen på öl, det fanns inget annat att göra än att msn-trakassera min suparpolare Gabe the babe.
I samma stund i en annan del av staden gick lika ölsugen Röver så det blev inte bättre än att alla tre möttes upp i sumpan och sänkte några kalla.

Efter när törsten var släkt så kännde sig Röver lite äventyrlig så han gled fram till baren och började prata med någon som såg ut att kunna whisky (man ser sånt på årsringarna) och vipps så stod han där med den godaste drinken jag någonsin smakat!
The godfather!!!
Hur 50% whisky och 50% amaretto kan smaka som mandelmassa förstår jag inte men varför ifrågasätta ett vinnande koncept?!
Frammåt kvällskvisten var det dags att ragla hem och väl hemma ställde jag till med en mindre konsert när jag välte omkull både det ena och det andra, bland annat min rumskompis stora trästaty av jungfru Maria och den orsakade en ordentlig duns när den slog i fönsterbrädet, jag skulle kunna sätta 100 spänn på att jag kommer få fan för det idag men det har jag ju tjänat ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0