Smickrande

2009-07-27 @ 10:37:20

För en stund sedan kom det ett bud och skulle hämta en dator. Han stod en lång stund och slog in hela skiten och sedan ville han småprata och han hade inte bråttom sen innan han gick kännde jag mig nästan lite antastad för han nöjde sig inte med att klä av mig med blicken, han Knullade mig med blicken!  jag blev lite chockad men efter ett tag känndes det ganska smickrande.
Liknande saker har hänt tidigare men då var det ett bud som frågade när han skulle få se min tatuering på låret och då fick han till svar:
- I dina drömmar kanske.
Jag är lite stolt över mig själv att jag kom på något uppkäftigt att säga på så kort tid.

När jag kom hit i morse känndes det inte så kul att jobba men nu känns det bättre, Danne är en jävel på att peppa så att nu känns det roligt att jobba igen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0