Sista dagen på jobbet

2009-07-31 @ 10:10:27
Idag är inte bara bakisdagen-deluxe utan även sista dagen på jobbet (tills någon är borta det vill säga) och efter som jag är smartast i världen så har jag som Batman så fint la fram det: Skitit på min egen trapp, byggt en ny, och skitit på den med.
Jag kan inte hjälpa att världen är pytteliten! jag kan i och för sig hjälpa att jag strular till saker för mig själv men det är inte mitt fel att alla känner varandra.
Dit jag vill komma är att det nog är en bra sak att det är sista dagen på jobbet på ett tag.

Både jag och Danne har ont i brösten idag, Danne har träningsvärk och min piercing gör lite ont. Danne kommer få så många poke i dom musklerna idag!! Moahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0