Shoppa med Grabbarna

2009-07-25 @ 20:30:38
När jag och mina snyggaste bröder hade sovit ruset av oss (det vill säga kl 14 på dagen) gick vi till solna centrum för att få i oss den bästa snabbmat som finns att erbjuda och jag passade på att shoppa lite.
Jag har haft funderingar på vad personal tänker när dom tar betalt, som idag när jag gick på apoteket för att dels fixa kondomer till Berga men som vanligt så köper man ju mer saker:

kondomer
V6 bubbelgum med jordgubbs-smak
koffein-tabletter
stegräknare
RFSL intim raknings paket (förövrigt super duper bra)

Den inköpslistan måste ha sått frön i huvudet på den stackars 20plus killen i kassan.
Med killar som smakråd brukar man ju komma hem med konstiga saker, som idag när jag hade tänkt att jag skulle köpa en BH, när vi kom in på butiken så hittad vi i stället en korsette som varmt rekomenderades av Jo och Berga. Jag ångrar inte beslutet (fasten jag borde, skiten kostade 600 spänn) eftersom det är det skönaste jag haft i underklädes väg på länge.

här kommer ett litet "vad-ska-du-göra-ikväll-quiz"

sugrör
en flaska grape tonic
citroner/lime
chips

SVAR: Hemmafest


Tuggummi
kondomer
cigg
tändare (trepack)

SVAR: krogragga

tamponger
mjölkchoklad
kolasås
spraygrädde
smör

SVAR: Swingers/fetisch-party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0