Kanske lite självdestruktiv

2009-07-29 @ 10:50:56
Nu på senare tid har jag blivit en smula självdestruktiv, ingen kan ju ha missat att jag var packad 4 dagar av 7 förra veckan. Det har även blivit en del impuls-piercingar/tatueringar men jag antar att det är mitt lilla sätt att skära mig i handlederna. Det kanske låter konstigt men jag behöver det här, Jag mår piss men jag måste få göra det och jag ångrar aldrig en tatuering och jag har lovat mig själv att aldrig ta ur en piercing så dom får sitta där.
Alla uppbrott lämnar ärr i själen och mina råkar synas på kroppen också.
Jag ångrar häldre saker jag har gjort än sånt jag inte har gjort!

Jag borde sitta hemma och gråta men den här gången mår jag för dåligt för att göra det, Jag gråter i bilen när ingen ser för att jag har så många som bryr sig om mig så dom blir så upprörda när jag gråter.
Berga sa förut att han aldrig har sett mig ledsen,det har han, han vet bara inte om det.
Jag vill inte att alla ska tycka synd om mig, Jag vill inte bli klappad på huvudet och synd-om-tyckt, jag vill ha en kärring-smäll och pepptalk!



You self destructive,
Little girl.
Pick yourself up,
Don't blame the world.
So you screwed up,
But you're gonna be okay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0