Jag bjuder på den!

2009-07-13 @ 15:55:42
Det finns så mycket man inte får göra eller prata om att man gör.
Jag lever hårt och har roligt men man ska skämmas när man gör korkade saker fast det hör till.
På något sätt tror jag att det är mer OK för killar att vara sviniga på fyllan och ragga till höger och vänster.
Jag tycker att dom roligaste historierna kommer till när man är jättefull eller gör korkade saker.
Folk kan ha så roligt på min bekostnad så varför ska jag hålla saker hämligt när jag kan berätta och bjuda på ett skratt?
Det kan hända att jag dömmer mig själv ganska hårt också eftersom att hur mycke jag än vill skita i vad alla tycker så är det svårt men i slutet så väger det ändå upp att det är roligt! 
Det är roligt att dricka öl med sina vänner och det är roligt när man gör bort sig. 
Det är roligt när man vaknar i en säng som man inte kommer ihåg hur man hamnade i också fast inte förren efter ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0