Jag är grym på att köra bil!

2009-07-30 @ 01:56:56
Nu har jag varit ute och åkt en sväng och skrålat i bilen, det hör till. Jag for en sväng till gammla stan och sen vidare för påhälsning och då åkte jag ju på att fickparkera! en gång i tiden var jag jävligt bra på det men det var ju ett tag sedan man tog kortet så jag kunde inte så noga veta. Fickparkering fick det bli och det visade sig att jag fortfarande är mästaren! det blev en sådan ypperlig parkering så det finns inte något likanande, jag var tvungen att ta en bild dessutom, läggmärke till att avståndet mellan kanten och decken optimalt!. Mitt nästa mål är att fickparkera med en handbromsvändning!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0