Insomnia och acne

2009-07-14 @ 00:26:59
Jag kan inte sova, jag ligger bara och skär tänder och funderar på viktiga saker som: om jag kommer ha bedhed i morgon och om jag kommer att ha tid att städa källaren på jobbet på onsdag eller om det kommer att regna.
Nu sitter jag och dricker mjölk (fast jag tycker att mjölk luktar ko) och tittar på scrubs.

Efter jobbet idag tog jag chansen att kräma på Shirley Clamp på sterion och när jag hade fullt upp med att vara pinsam och halvnaken såg jag grannen i fönstret och var ju tvungen att gå och se hur hon hade det.
Det visade sig att grannen hade lösningen på mitt böldproblem som har blomstrat på min haka, även kallat acne.
Jag har gått omkring och sett ut som en calsone i ansiktet i två veckor och hon hade lösningen! det funkar redan, halleluja!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh lösningen va vadå?!

2009-07-16 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0