Hej och Hå!!

2009-07-24 @ 14:27:39
Här kommer ett sådant inlägg som är anledningen till att mamma och pappa inte får läsa min blogg, så om storebror läser kan du sluta läsa nu om du vill tro din lillasyster är en snäll flicka.

Jag har lagt mig till med en liten vana att ploppa "koffein" (ni vet vad ni ska läsa i stället) när jag dricker och för att orka med dagen efter men jag tror fan det får vara slut med det nu för jag har en sån galen AT just nu. Jag är jätte paranoid, ängslig och har jättemycket energi men jag orkar inget och jag kan inte tänka klart. Jag tänkte att jag skulle bära ner något i källaren bara för att få bli av med lite energi men jag kunde inte komma på vad vi brukar ha där nere, det var helt bortblåst! när jag skriver ser jag vad jag gör men det går i slowmotion, händerna säger att det går jättefort men ögonen håller fan inte med. Just nu känns det som att alla tycker att jag är det vidrigaste i världen fast jag vet att det inte är så men all min självkänsla är borta och om någon tittar på mig så tror jag att möjligheten finns att jag börjar gråta, det hade i och för sig varit lite tragikomiskt:
-Hej Lisa hur mår du?
-SNÄLLA! hata mig inte! Älska mig!! Jag är så vidrig, kan jag få en kram?
Tänk Nemi-serie med massor av krokodil-tårar. 

Det är lite konstigt för jag har aldrig haft AT på det här förr men det är inte så mysigt så jag tror jag får bli full och bakis som vanliga dödliga i stället.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0