Bra Blogg-dag!

2009-07-22 @ 12:28:27
Igår va en grym blogg-dag!! idag är jag inte lika inspirerad och det har inte just hänt något roligt, om man inte räknar Gunsan sägning på lunchen:
- Makaronerna har jag fått från jobbet men korven är privat!
Ja det får man verkligen hoppas!! 
Jag älskar att reta henne för hon blir så generad och sen kallar hon mig för jävla skitunge.

jag har suttit med världens beslutsångest idag, antingen går jag ut och dricker öl i kväll eller så shoppar jag. Jag kan gå ut i morgon i stället men då kanske jag tappar sugen till på fredag och det vill man ju inte!!!
På fredag ska det bli årets fest!!! vi ska ut på vår favoritkrog och det är löning, korten kommer att dras tills dom brinner och ingen kommer att gå säker på något av dansgolven!!
Eller så har vi jobbat upp våra förväntningar så det slutar med att vi ligger i en hög och kräks och allt blir bara pannkaka!
Med andra ord kan det sluta precis hur som helst.

Jag tycker att dom bästa historier kommer till när man är alkoholpåverkad så just nu sitter jag här och försöker komma på min bästa fyllehistoria men jag tror att den här är i alla fall en av dom bättre:

En fredag satt jag, Berga och Röver och drack några öl plötsligt kom vi på att vi skulle gå ut och konstigt nog skulle vi till viper room men det var (som tur va) stängt så vi hamnade på salsaklubb. Vi var dom enda vita på hela stället men vi drack skumpa och hade roligt. När klubben stängde kl 3 gick vi till favo-stället, Patricia, och hängde där tills dom stängde kl 5.
Efter stängningen tyckte vi att kvällen fortfarande var ung så vi åkte till siljahamnen och åkte på en 12-timmarskryssning till Åland men efter kryssningen fick det vara nog med festande för den helgen men det var den galnaste helgen hittils!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna-Banan

Jag hade kunnat gjort vad som helst för att få vara med på den festkvällen/dygnet!!! Hoppas att ni är på för fler sånna kvällar då jag bor där nere!!! :D

2009-07-22 @ 13:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0