Blogg: ett gramatiskt helvete!

2009-07-10 @ 10:25:17
idag bestämde jag mig! nu blir det blogg!
stavnig är inte riktigt min grej men jag har alltid hävdat att hinder är till för att besegras!
Jag har länge känt ett behov att dela ut mina funderingar även om det innebar att jag var tvungen att ge mig på min värsta mardröm. 

Jag misstänker att den här sidan har någon form av "det här är jag"-funktion (jag måste bara hitta den) så jag drar ingen lång presentation här men i det stor hela är jag en norrlänning på vift, jag föddes och växte upp i sollefteå i ångermanland men nu lever jag i någon form av övergång mellan Solna och Malmö. Jag är 22 (och ett halvt) och har ett stort njutningsbehov, jag har svårt att tänka  mig att göra saker som inte är roliga, min hjärna säger ifrån. 

Just nu sommar jobbar jag på ett stort företag i solna och stortrivs, jag älskar att ha rätt att klaga, som arbetslös får man aldrig klaga och man har det så jävla bra för att man får sova hela dagen. Livet som arbetssökande är tråkigt och rutinfritt, jag mår så bra av att kliva upp på morgonen och va skittrött! jag älskar att ha arbetskompisar och att höra att man behövs här och där. Jag älskar inte nödvändigtvis mina arbetskompisar alla gånger men jag älskar att ha rätten att klaga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0