Bakis-Ångest!!

2009-07-23 @ 11:31:22
Idag är jag purken! Jag var på krogen igår och tittade på liveband och det var superkul men jag har världens bakis-ångest fast jag inte känner mig speciellt bakis. Det värsta som finns är bakis-ångest, jag ångrar liksom inget speciellt utan jag är bara jätterädd att jag har gjort bort mig totalt, där är jättelöjligt eftersom jag oftast skiter i om jag gör bort mig eller inte men när jag är bakis så får jag en sån sjuk ångest.
En kompis berättade att tydligen är ångest lika vanligt som huvudvärk och det är en naturlig process i avgiftningen som sker i kroppen efter man har druckit sprit.
Jag tycker att det borde finnas hypnos mot bakis-ångest för det är det värsta jag vet!

Egentligen så borde jag gå och idag igen för jag skrev inte upp något alls, inga band eller något alls men jag orkar fan inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0