Åsele del 5 (Söndag)

2009-07-21 @ 14:18:46
Dag 5 vaknade vi och var hungriga och bakis så det räckte så vi började plocka ihop tälten samtidigt som vi försökte reda ut om Jo spelade borta Match eftersom han inte var i sitt tält.
När vi precis var på väg till marknaden för att sprätta våra sista pengar så kom han och hade med sig 3 kilo ärtsoppa och två korvringar så det fick bli frukost, som alla säkert vet så går en rejäl frukost och paltkoma hand i hand så var jag så fräck så jag gick och la mig medans alla packade ihop tälten, av någon konstig anledning så ville dom inte packa ihop mitt medan jag låg i det.

När det var dags att åka så var pontiacen strömlös så det blev startkablar men det är ju vardagsmat på Åsele.
På vägen hem fällde vi en liten tår och längtade till nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0