Åsele del 3 (Fredag)

2009-07-20 @ 21:55:49
På Fredagen vaknade vi i våra tält och upplevde det vanliga fuktiga obehaget som hör tältning till så vi traskade in till marknaden för att köpa årets hatt. Årets hatt är en militärhatt som vi brukar köpa av en kille som säljer begade uniformsprylar av alla sorter, och i år blev det en ungersk polishatt för min del.
När vi traskade fram och tillbaka kunde vi ju inte hjälpa att stanna till vid ett ställe som sålde piercing-smycken och även piercade folk så jag föreslog för Berga att vi skulle pierca oss och dum som han var så sa han:
-gör du det så gör jag det, och du väljer ställe.
Jag är en sådan natur att utmanar man mig så ger jag mig inte uten en strid så jag gick bakom skynket och piercade bröstvårtan och Berga fick snällt göra det samma så sen satt vi där med ömmande lökar och tyckte vi va skitballa.

När vi kom tillbaka till camp katalog fick vi ta hjälp av vakterna för att få ner GB-gubben i marken och sedan var grillningen igång.
Efter maten kom vi plötsligt in på ämnet flänsost och det hela urartade i en diskution om man ska göra kalles randiga med flänsost (dålig könshygien från båda parter=fisk och ost)
Åter igen var vi rikligt förfriskade och då träffade jag på Jonte igen, på något lustigt vis kom vi fram till att vi hade träffats förr när vi var små och våra föreldrar känner varandra!
Det känndes som att träffa en gammal vän fast vi inte kommer ihåg varann så nu har vi lovat att hålla kontakten.

Även Jo (läs Joe) hade varit på äventyr, klädd i kilt och med en och annan cider i blodet hade han blottat sig för en polisbil men poliserna tittade lykligtvis åt ett annat håll, där har ni en till man inte ska utmana.
kvällen avslutades med att Berga tog Hanna-banan till sin säng och dom ängnade sig åt diverse otukt, så där vänner emellan!




 Bergas ömma lilla mansbröst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0