Lisa= En god arbetskambrat (tydligen)

2009-12-14 @ 11:36:41
Förra söndagen hade jag min sissta sovmorgon innan jul. Hela förra veckan var det intensiv teori Anatomi på latin i landet där alla heter Glenn och när jag kom hem från Göteborg i fredags badade jag hunden som åkte till utställning morgonen efter och själv ställde jag mig och sålde julgranar i sex timmar, efter det åkte jag till utställningen och hämtade hunden och sedan hem och sova. Söndagen såg likadan ut och nu är det måndag. Alla veckodagar innan jul komer jag att gå och jobba på kontor 8-12 och 12-20 kommer jag sälja julgranar, det bli alltså 12 timmar arbete om dagen och det är lika med EN MASSA DEG!!!!
I mellandagarna kommer jag att vara så trött så jag inte orkar spendera alla pengar så jag känner mig som en vinnare.
Folk måste ju vara nöjda med mina insatser eftersom dom vill att jag ska komma tillbaka och jobba, det känns bra.

Nu har jag fått i uppgift att lära mig lite cash till i juli, får se hur det går men jag kan göra ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0