För gammal?

2009-12-27 @ 01:18:46
Nu är allt det hårda arbetet slut och jag får äntligen vara lite ledig med Hanna-banan.

Vi satt och tittade på bekantas foton och kom fram till att vi kanske är för gammla för lumpen-killar snart, det är lite skrämmande eftersom vi todde att vi var odödliga för några år sedan. Lumpen-killar är ju trotts allt bara typ 19 år gammla och det är ju lite ungt men det hjälps inte, alla killar blir män i uniform!

På tal om odödlig så ha det slagit mig på sistone, jag har blivit lite höjdrädd, jag har adrig varit det innan men nu har heltplötsligt höjder blivit läskigt. Jag måste utmana mig själv så jag inser att det inte är farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0