Är det det här dom kallar kärlek?!

2009-08-08 @ 19:03:54
Idag är jag sliten som tusan och jag känner mig ensam, idag är en sån dag som jag har försökt undvika genom att hälla i mig sprit.
Idag skulle skulle jag kunna ge mycket för att titta på en seg rulle och kramas. jag kan säga redan nu att det kommer inte att bli så, jag kommer att supa skallen i bitar eller gråta mig själv till sömns till romantiska dramakomedier.
Kärleksfilmer och jag har en form av love-hate-relation, jag blir ledsen när jag tittar på dom för att det känns som att sån kärlek bara finns på film men jag blir samtidigt hoppfull, någon har ju skrivit manuset, någon måste ju ha känt så där någon gång och kunnat förmedla kännslan ner i film.

Jag är så sjukt naiv som tror att en dag ska man träffa den här perfekta mannen och det ska va han och jag mot världen! det händer kanske inte men jag vet inte vad jag ska göra den dagen jag inte är naiv längre. jag måste få leva på den här fantasin.

What's The Time?
Well It's Gotta Be Close To Midnight
My Body's Talking Me
It Says, 'Time For Danger'
It Says 'I Wanna Commit A Crime
Wanna Be The Cause Of A Fight
Wanna Put On My Tight Skirt And Flirt
With A Stranger'


So Let's Find A Bar
So Dark We Forget Who We Are
And All The Scars From The
Nevers And Maybes Die

 

Kommentarer
Postat av: Hanna-Banan

Jag kommer alltid att finnas här för dig ska du veta gumman! Oavsett pojkvän eller inte har du din symbios! :D Jag kommer snart och hälsar på igen...pözz pözz

2009-08-10 @ 15:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0