Tisdag= tvättdag

2009-08-04 @ 17:38:09
Idag vaknade jag bakis, som vanligt, och jag har fortfarande inte hittat mina vitaminer så nu börjar jag bli väldigt sliten och har blåsor (beror på c-vitaminbrist) i munnen, plötsligt kännde jag att det kanske är dags att ta tag i sitt liv, förmodligen kommer jag att ångra mig frammåt kvällskvisten när jag blir vinsugen men ett jobb skulle man ha haft och kanske en lägenhet. Ja, det slog mig för några dagar sedan att jag faktiskt är nyseparerad, hemlös och arbetslös så egentligen borde jag vara en ganska sorglig figur men jag är fortfarande ganska ball och posetiv! men inte lycklig.

Jag skulle tvätta i morse och när jag plockade ur fickarna på ett par brallor hittade jag 60 spänn då kunnde jag inte hjälpa att tänka att det kanske är i dag man ska köpa en triss-lott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0