Skola

2009-08-13 @ 15:57:17
Idag fick jag veta att jag har kommit in på en utbildning som jag har sökt två år nu så på söndag ska jag iväg till sollefteå och ha en informations/påbörjnings-vecka, och ja, ni läser rätt kursen är i sollefteå men jag kommer inte att flytta hem till mamma och pappa igen utan kursen är på distans så jag kan läsa den från stockholm.
Utbildningen heter Instrument-och-sterilteknik och innebär inte att man blir steril utan att man rengör instrument inför oprationer och sånt.
Det har fortfarnade inte sjunkit in att jag ska bli en vuxen med studielån och hela kittet, eller ja ska försöka i alla fall men det kan ju hända att jag är ett hopplöst fall.

Kommentarer
Postat av: Erika

Klart du ska flytta hem! ;)

2009-08-14 @ 09:50:02
URL: http://magnifikaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0