Schizofreni?

2009-08-05 @ 15:26:05
Igår när Muppstugan och lilla jag satt och ölade påpekade Boski att jag blir som två olika personligheter när jag dricker, han har nog inte helt fel men vem blir inte det?
Jag tror inte alkohol påvekar ens personlighet så mycker utan det är nog mer så att man tillåter sig själv att släppa loss, fast ibland förstår jag inte vad jag pysslar med efter några kalla, som i går då fick jag för mig att det var smartare att hälla i dippsåsen i Chips-skålen och äta med gaffel än att faktiskt dippa.   

Det kändes som en bra ide just då.

Kommentarer
Postat av: Hanna-Banan

Du är bara för söt gumman!!! Nästa fest ska alla hälla dippsåsen direkt i skålen! :P

2009-08-05 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0