så mycke äkligt!

2009-08-19 @ 15:17:19
idag har jag lärt mig så mycket äckligt så det är inte klokt!!
Snart ska jag iväg på kvällsaktivitet med klassen, jag tycker jag har det jag gör endå men man ska ju vara med så det är lika bra.
Va i mammas cigg-paket och nallade cigg nyss (MAMMA! sluta läs bloggen) där hittade jag en missbildad Lidl-cigg det var lite lustigt.
På tal om mamma, Hon tjyvläser min blogg hela tiden och jag funderar på att byta address så hon inte ska göra det, jag har sagt åt henne tidigare men jag började misstänka att hon fortsatte ändå eftersom hon inte frågade vem Korvis va, hon frågar nämligen alltid vem vilka är och så vidare och nu visste hon redan. HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0