min hjärna smälter!

2009-08-18 @ 17:23:54
igår var första dagen i skolan och det är väldigt roligt men lika svårt, det kommer att bli mycket biologi, bakterier och plugg.
Hela dagen igår och idag har vi lyssnat på en föreläsare om microbiologi, intressant men det kommer att bli många latinska ord man ska lära sig och på måndag ska jag till KS och ha (lyssna på det här) Hospitering! Det är ett flådigare ord för Prao.

Idag höll jag på att somna hela eftermiddagen, jag misstänker att det kan bero på att jag har sovit riktigt dåligt i natt men det var jag inte ensam om.
Jag kommer att måsta Vaccinera mig mot TBC, Hepatit A och B, ni som känner mig vet att det kommer att bli en riktig circus (eftersom jag är gräsligt spruträdd) men vad gör man inte för slippa smittsamma och dödliga sjukdomar, hoppas det inte kostar en förmögenhet bara.
Jag måste även Plocka ut alla mina piercingar tills på måndag! då snackar vi 14 st från halsen och uppåt, den i bröstvårtan tänkte jag inte enns tala om att jag har där så den ska dom skita i, alla är ju läkta så det blir inte ett så stort problem men det tar tid och vi har sett bakterieodlingar på hur mycket smuts som samlas där, det är inte ohygieniskt till vardags men på en sterilcentral är det inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0