Jag har legat av mig!

2009-08-26 @ 19:01:10
...Både när gäller ölen och bloggandet, båda beror på att jag pluggar nu. Plugget är svinkul och det känns verkligen som att jag har tagit det första steget att uppfylla en dröm samtidigt som jag känner mig trygg. Om jag går klart den här utbildningen så kommer jag att ha ett bra yrke att falla tillbaka på om jag inte kan bli piercare men om jag lyckas så kommer jag bli en piercare som är grym på att stoppa smittspridning och det kommer vara förtroendeingivande som fan!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej kusin! Nu har jag läst här en massa gånger och varje gång tänkt att jag måste ju kommentera...

Vad kul med plugg! Jag börjar också plugga nu, på måndag! Tänk att vi två som är släktens svarta får och skolmisslyckanden tar tag i det nu! Haha! Är du i sthlm? Vi bor ju i Kolbäck utanför V-ås så det är ju rätt nära...

2009-08-28 @ 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0