Inkbash

2009-08-30 @ 17:38:11
i helgen var det tattoo-mässa i stockholm och det var super kul!
det var snyggingar så långt ögat såg och massa coola grejer.
jag själv passade på att tävla lite med min tatis på låret men det var 40 tävlande i min klass så jag om inte så bra till men det kan man leva med när alla andra tattueringar såg ut dom dom gjorde, det var så mycket snyggt där!

Jag hade två kompisar från ö-vik här också det var väldigt roligt, i går kväll när vi kom hem från mässan satt vi och spelade ölspelt och Korviz blev helt sjukt full.

På lördagförmidagen åkte vi till ICA-maxi för att handla så jag passade på att ta en ridtur på plasthästen.

här är jag när jag rider plasthäst på ICA-maxi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0