Helgon

2009-08-19 @ 22:56:24
Förr dyrkade man Helgon och va inne säkert 4gånger om dagen men idag kännde jag lite avsmak för helgon, känns som det har blivit ennu ett "hej jag är jätte singel och jättekåt"-communety.
Jag vet inte om jag kanske har växt ifrån sånt eller vad som har hänt men jag antar att man aldrig kan växa ifrån Facebook, när till och med mammor och pappor har FB (mamma! skaffa inte FB, jag kommer inte att adda dig som vän så du ska kunna snoka ennu mer, och sluta läs min blogg!) Det är så Himla bra med FB när man vill hålla kontakten folk utomland dock.

Idag har Jag gjort som vanligt: Varit på skolan, kört runt och lyssnat på repiga skivor i pappas bil men jag har även varit på Teambilding med klassen, mycket kul må jag säga!
Känns som jag kan klara av det här nu, eller i alla fall att alla som läser kursen kommer ha samma helvete som jag.
Vi ska förmodligen ha studiegrupp i stockholm också då kommer det nog bli lättare, jag ser fram emot Hospiteringen på måndag, jag kommer att se jätteviktig ut i scrubs och allt! jag har dessutom köpt nya fina, profsiga skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0